كميسيون و صحن علني

در نطق رسایی مطرح شد : صاحب عبای شکلاتی پاسخ دهد !
سید محمد خاتمی در آستانه دهه فجر و سی امین سالگرد پیروزی انقلاب در جمع معدودی از خانواده های شهدای خاص ،‌حملات تندی و غیر منصفانه ای را خطاب به دولت نهم وارد کرد ،‌این سخنان بی پایه و اساس نباید بی پاسخ می مانند که در قالب این نطق پاسخ داده شد

نطق پنج دقیقه ای

حمید رسایی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر

 

در پاسخ به اظهارات اخیر سید محمد خاتمی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب و یاد شهیدان و امام شهیدان.

نمایندگان محترم ملت شریف ایران اکنون که در آستانه ورود به دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته ایم، طبعا انتظار این است که نتایج پربار انقلاب اسلامی مورد توجه همه نخبگان قرار گیرد اما متاسفانه شاهدیم که برخی با بداخلاقی های سیاسی در حالی که باید خود پاسخگوی فرصت هایی باشند که با بی تدبیری در دولت شان، آنها را به تهدید تبدیل کردند ،  مهمترین امتیازات دولت نهم را مورد هدف قرار داده اند !  بنده امروز در فرصت این نطق علی رغم میل باطنی ام ، نه در دفاع از دولت مردمی ، ولایتمدار، مکتبی ، پرکار ، استکبار ستیز ، عدالت طلب و حامی محرومان ، بلکه در دفاع از آرمان ها و ارزش هایی که در هشت سال حاکمیت تندروترین نیروهای یک جریان سیاسی و در قالب شعار اصلاح طلبی مورد بدترین بی مهری ها قرار گرفت ، سخن بگویم.

گفته اید که در این چند سال شهیدان مظلوم واقع شدند و بیشترین هزینه را داده اند! گفته اید که امروز کسانی که روحشان ، جانشان و سابقه شان با شهادت ، مقاومت و ایثار رابطه ای ندارد به ارزش ها متوسل می شوند!

در پاسخ از این جماعت پرمدعا باید پرسید بای ذنب تهمت؟ یادتان رفته که در دوره شما بود که سرور و سالار شهیدان به سخره گرفته شد و یار با وفای شما که امروز به دلیل مواضع ضد دینی اش حتی شرم دارید نامش را بر زبان آورید، خشونت کربلا را نتیجه خشونت جنگ بدر دانست ! یادتان رفته که ارمغان آزادی شما به انتحاری نامیدن شهادت طلبی انجامید. شهادت طلبان بسیجی که جرمی جز حرکت در خط ولایت فقیه ندارند، در برابر شما با شلاق "توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد"، نواخته شدند و شما نه تنها سکوت که با لبخندتان شعار دهندگان را تشویق کردید. روزنامه دولتی ایران که در دوره شما خط شکن ارزش ها و حاکم ساختن سکولاریسم بود ، هر ساله در آستانه ماه محرم با درج مقالاتی با زیر سئوال بردن عزاداری از اینکه چرا ما ملتی غمناک هستیم، قلم فرسایی می کرد و از افزدون دهه صفر ، دهه فاطمیه ، دهه محسنیه بر دهه عاشورا گله مند بود. راستی اینها در زیر عبای چه کسی پنهان شدند و دل خانواده شهدا را خون کردند ؟!

هنوز از یاد نبرده ایم افاضات وزیر لندن نشینتان را که در بکار بردن واژه مقدس برای دوره دفاع مقدس تردید داشت ، همو که امروز در آن سوی مرزها به العربیه و شرق الوسط سرویس می دهد و روزگاری در خصوص تخریب مقدسات چنان عمل کرد که حوزه مقدسه قم به نشانه اعتراض برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی  با راه اندازی تحصنی عظیم در مسجد اعظم  قم خروشید ، تحصنی که حضور مراجع تقلید و علمای بزرگی همچون آیت الله مشکینی ، آیت الله یزدی و آیت الله جوادی آملی را به دنبال داشت و رهبری معظم انقلاب در وصف خدمات این وزیر مورد حمایت شما فرمود : برخی طوری عمل می کنند که دشمن برایشان کف می زند.

آیا غیر از این بود که مردی با عبای شکلاتی خود پناهگاه آنها شد و کار را رساند به آنجا که امروز حتی شیخ غیرتمند اصلاحات هم طاقتش طاق شده و از هم نشینی با شما اعلام برائت می‌کند؟!

البته از یک منظر شما درست فرموده اید، در دولت نهم شهدایی مانند شهید آبراهام لینکلن که شما آنها را خوب می شناختید و در مصاحبه با خبرنگار CNN از او به این تعبیر یاد کرده اید و بعدها برای بازماندگانش نامه نوشتید و شروط ذلت باری همچون عدم حمایت از حماس و کمک در خلع سلاح حزب الله و تعلیق غنی سازی هسته ای را پیشنهاد دادید تا ما را محور شرارت ندانند، مظلوم واقع شدند !

ما معنی مقاومت را از این مواضع شاه سلطان حسینی شما و وکیل الدوله های اصلاح طلبتان بویژه در مجلس ششم فهمیدیم ، آنگاه که حقیرانه و با پذیرش ترس در برابر دشمن در همین مجلس و از پشت همین تریبون نطق کردند و به رهبری معظم انقلاب نامه نوشتند و پیشنهاد سر کشیدن جام زهر و پذیرفتن شروط آمریکای جنایتکار را دادند.

گفته اید که گاهی اسم جمهوری اسلامی هست ولی به دلیل بداخلاقی ها یا تبعیض معلوم می شود که ما از مسیر منحرف شده ایم ، این جمله را از شما می پذیرم ولی تاکید می کنم که این کمترین درجه انحراف در جمهوری اسلامی است ولی بی‌شک کسانی که استانلی روم ، معاون سازمان امنیت ملی آمریکا در سال 1380 از ظهورشان خبر می دهد، اوج درجه انحراف را نشان می‌دهد، آنجا که گفت : " آنچه تا کنون همه تحرکات ما را برای براندازی جمهوری اسلامی باناکامی مواجه کرده ، اعتقاد مردم ایران به ولایت فقیه است . ولایت فقیه و میزان برد احکام آن برای ما و گنجینه های اطلاعاتی ما ناشناخته مانده اما نا امید نیستیم ، خوشبختانه احزاب و آدم های تازه نفسی در ایران در یک حرکت جمعی با ظرافت این خار را از چشم ما بیرون می کشند."

اوج انحراف جمهوری اسلامی از مسیر حقیقی آن زمانی است که عده ای به دنبال حاکم کردن جمهوری اسلامی بدون ولایت فقیه باشند ، همانطور که در سال 1381 و در همایش های خارجی گروه های ضدانقلاب مطرح کردند: " از این پس نباید از براندازی جمهوری اسلامی حرف زد. باید از تشکیل جبهه ضد دیکتاتوری و ضد ولایت فقیه استقبال کنیم. یعنی تلاش برای جذب نیروهایی که جمهوری اسلامی را می خواهند اما ولایت فقیه را نمی خواهند."

شما بگویید چه کسانی در این سال ها به دنبال حذف ولایت فقیه و یا استقرار نظام جمهوری اسلامی بدون ولایت فقیه بودند. چه کسانی شعار حاکمیت دوگانه و لوایح دوقلو را عرضه کردند. راستی شما نمی دانید جناب جرج دبلیو بوش از چه احزاب و شخصیت هایی در ایران بارها و بارها حمایت کرد و آنها در زیر عبای شکلاتی چه کسی پنهان شده بودند؟!

گفته اید که امروز کسانی، اهالی ایثار و شهادت را از صحنه اجرایی کشور بیرون می کنند تا سلیقه خود را حاکم کنند!؟

به راستی دولت نهم که مهمترین ویژگی اش صراحت لهجه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و مدیران آرمانگرا و ارزشمدار است ، می کوشد تا اهالی ایثار و شهادت را از صحنه اجرایی کشور بیرون کند یا آنها که به فرموده رهبری معظم انقلاب : "متأسفانه در برخى از اوقات گذشته، می دیدیم که بعضى از کسانى که مرتبط با مسئولین بودند یا حتى خودشان مسئول یک بخشى بودند، کأنّه از گفتمان انقلاب در مقابل دیگران شرمنده‏اند و خجالت می کشند که حقایق انقلاب را بر زبان جارى کنند یا آنها را پیگیرى کنند یا به آنها اهمیت بدهند! این براى یک جامعه خیلى بلاى بزرگى است؛ این را شما (دولت نهم) ندارید."

گفته اید که در گذشته کاری شد تا همه قدرت های جهانی گفتند که منافقین تروریستند ، اما عملکرد امروز باعث شده تا نام این گروهک از لیست گروه‌های تروریستی در اروپا خارج شود.

از این که نمی دانید یا خود را به تجاهل می زنید که چرا اروپا این چنین مضطرب پس از سال ها مجددا به منافقین قدیم دل خوش کرده ، متعجبم ! اروپا و آمریکا در سال های گذشته همواره به عوامل نفوذی خود که به برکت ساده لوحی شما در بدنه اجرایی کشور نفوذ یافته بودند، دل خوش داشتند. راستی پاسخ دهید که در کدام دولت روند غرب باوری و گرایش های سکولاریستی در مدیران نظام حاکم شده بود که رهبری انقلاب جلوگیری از گسترش آن را از امتیازات دولت نهم دانستند و فرمودند : "روند غرب‏باورى و غرب‏زدگى را که متأسفانه داشت در بدنه مجموعه‏هاى دولتى نفوذ می کرد، متوقف کردید" و "گرایش‏هاى سکولاریستى که در بدنه‏ مجموعه‏ مدیران کشور نفوذ مى‏کرد جلویش را گرفتید." بدیهی است که از وقتی با ظهور دولت نهم عرصه بر این منافقان جدید تنگ شد ، تمام چشم ها به همان منافقین قدیم دوخته شود.

برادر من! کاندیدا می شوید یا نه، نمی دانم . هرچند از این ادبیات رایحه تخریب و کاندیداتوری به مشام می رسد، و من نیز امیدوارم کاندیدا شوید و همه دوستانتان را به یاری بطلبید و خود را در برابر آزمون انتخاب مردم قرار دهید تا ببینید مردم کدام چشم را انتخاب می کنند ، چشم پف کرده و سرخ شده شما را که به اقرار مسئول دفترتان برای تماشای فوتبال دو تیم خارجی تا نیمه شب بیدار مانده یا چشمان قرمز و خسته دولتی را که برای حل مشکلات مردم محروم  در این استان و آن استان تا نیمه شب بیدار مانده، اما شما را به خدا قسم اگر می خواهید به میدان بیایید، مقاومت و ایثار و شهادت و دین باوری را دست مایه سیاست بازی تان قرار ندهید که پیش از این بر آزادی و اصلاحات و جامعه مدنی دست گذاشتید و عاقبت آنها را دیدیم ، ما را به خیر شما امید نیست ، شر مرسانید./


نام
*ايميل
*نظر شما
استفاده از مطالب سایت مشروط به ذکر منبع www.rasaee.ir است.
نظرات كاربران
  • [سارا]
    مرحبا وآفرین بر شمالطفاازمشورت باآیت الله مصباح وعقائد حقه ایشان بر ضدصهیونیزم خارجی وداخلی بیشتر بهره مند شوید تامورد رضایت خالق باشید
  • [جعفری]
    درسته که نماینده تهران هستین اما چون حرفهای خق رو میزنین نماینده جامعه ایران هستین درود بر حامیان مستضعان و بیچاره گان همیشه تاریخ درود
  • [حسن درخشان]
    دست های زبر احمدی‌نژاد با عبای شکلاتی خاتمی فرق دارد خبرگزاری فارس: حسین درخشان با بیان اینکه فرق احمدی‌نژاد و خاتمی فرق دستان احتمالا زبر و زمخت او با دست‌های نرم و لطیف خاتمی است، اظهار داشت: مردم تفاوت این دو دست و این دو ساختمان را می‌فهمند و دلشان می‌خواهد مملکتشان دست کسی باشد که برایش پاچه بالا بزند و کار کند. این نظر حسین درخشان در تاریخ 13 مرداد امسال است . حتی این اپوزسیون کاندا نشین هم فهمیده اوضاع از چه قراره.
  • [هادی ]
    درود بر نماینده شایسته تهران برادر حمید رسایی و این مواضع حق طلبانه آنها مدت ها بود منتظر بودیم که چنین حرفهایی را بشنویم . از شما ممنویم . خدا شاه سلطان حسین ها را لعنت کند .
  • [علیق ثروتی]
    در راهپیمایی 22 بهمن وقتی یکی از اطرافیان خاتمی شعار داد خاتمی پاینده رییس جمهور آینده ، از میان جمعیت هم یک عده شعار دادند مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر خیانتکار ، مرگ بر منافق و جمعیتی حدود دویست نفر پاسخ می دادو فیلمش روی سایت شریف نیوز هست و من خودم هم بودم
  • [فرزند شهید]
    بابا این طرفداران خاتمی هم که کند زدند با این خبرسازی هاشان ! خانواده شهید عراقی و اندرزگو اعلام کردهاند که رفتند تا به خاتمی بگویند که در انتخابات شرمت نکند . نه این که رفتند تا از ایشان دعوت کنند . راستی استفاده ابزاری از خانواده شهدا توسط چه کسانی انجام می شود ؟
  • [مجتبی]
    فقط می توانم بگویم عالی بود ... حرف دل ما را در خوب جایی زدید
  • [مجتبی]
    فقط می توانم بگویم عالی بود ... حرف دل ما را در خوب جایی زدید
  • [محمد ]
    حمید رسایی واقعا خجالت بکش
  • [سید هادی عنایت]
    براستی همین نطق شما نشان دهنده میزان ترس شما از ورود جناب آقای خاتمی به انتخابات است. از شما تشکر میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • [جواد]
    خجالتم خوب چیزیه من که میدونم نظرم پخش نمیشه ولی تو که میخونیش برو فکر کن سال 2000 احمدی نژاد رییس جمهور بود، انوقت جنگ جهانی سوم پیش میومد اقایی که به مردم تهمت میزنی خود تو به کردان رای اعتماد ندادی  ، چی شد یه ادمی که تو جعل کردن دست توانایی داشت در ضمن در مورد اقای مشایی هم همین طور بود ایشان فرموده بودند که اسراییل دوست ماست . چرا هیچ حرفی رد و بدل نشد؟ ولی خانم شیرین عبادی که از نوابغ ایرانند اینگونه بهشون توهین شد واقعا واسه مردمی که به تو رای دادن متاسفم
    rasaee.ir : تشکر از ارسال پیامتان . موضوع آقای کردان و مشایی نهایت چیزی است که مخالفان آقای احمدی نژاد به آنها استناد می کنند. اشکالاتی مثل مشایی و کردان در دولته ای قبل الی ماشاءالله بود به اضافه انحرافات زیاد مبنایی که در ایندولت انحراف از مبانی دیده نمی شود. در ضمن آقای مشایی ادعای دوستی با اسرائیل را نداشت ، بلکه ادعای دوستی با مردم از اسرائیل را داشت که در سرزمین اشغالی هستند و با رژیم اشغالی هم مخالفندکه این حرف هم غلط بود. از دفاع شما نسبت به شیرین عبادی که به دفاع از بهائیان افتخار میکند ومورد حمایت شبکه های جاسوسی است ، متاسفم.
  • [ممدلی]
    خاتمی قطعا دلش برای کاخ سعد آباد لک زده و از همان موقع که رفته است به دروغ می گوید نمی خواهم چندین پرده تاکنون بازی کرده است که هر کدام به جای خود جالب است بازی میام نمیام بازی یامن یا میر حسین بازی با دست پس زدن با پا پیش کشیدن پرده آخر خاتمی گریه می کند و  با مظلوم نمائی اعلام می کند چون مردم خواسته اند کاندیدا شده ام پرده آخر تر مردم باور می کنند به خاتمی رای می دهند ابطحی و محمد رضا خاتمی و دیگر اعضاء خانواده هزار فامیل و دیگر تندروها حاکم می شوند و حال می کنند پرده آخر تر تر خاتمی بازهم گریه می کند و .... این روضه خوانی همچنان ادامه دارد راستی که خاتمی روی دست هرچی مداح روضه خوانه بلند شده و تا دلتون بخواد چاخان می خونه
  • [حسیتعلی]
    شیر مادرت حلالت آقای رسایی
  • [قاسم]
    سلام ، با تشکر از جناب اقای رسایی که حرف حق رو زدند . از دوستداران آقای خاتمی هم ممنون که نظرشون رو نوشتند . کاملا مشخصه که معتقد به آزادی بیان هستند ولی فقط برای کسانی که طرفدار آقای خاتمی باشه اما برای مخالفان آقای خاتمی نه . هر کس مخالف آقای خاتمی باشه یعنی توهین گر یا خشونت طلبه ! اینه اعتقاد برخی از دوستداران آقای خاتمی . اما با عرض پوزش از شما آقای رسایی . یه نکته ای برای من شبهه شده که خواستم ازتون سوال کنم . امیدوارم جوابم رو بدید . اگه ما اعتقاد داریم که مجلس ششم به بحث های سیاسی گذشت ، خودمون نباید در مجلس این صحبت ها رو انجام بدیم . حرف های شما صحیح هست اما آیا مکان مناسبی بود ؟ قصدم از سوالم استفهام انکاری نبود و اینکه بگم اونجا مکان مناسبی نبود ، واقعا برام سواله . چون به پاکی نیت شما بیشتر اعتقاد دارم.
    rasaee.ir : با تشکر از پیامتان. حمله آقای خاتمی و سخنان توهین آمیزش نسبت به دولت نهم و خیل عظیمی از خانواده شهدا نباید بی پاسخ می ماند . اصلاح طلبان از یادآوری افتضاحاتشان می ترسند. حملات شدید آنها به این نطق و عدم درج آن در سایت ها و روزنامه هایشان نشان می دهد که محتوای آن به جا و تاثیرگذار بوده. تلاش اصلاح طلبان این است که با فحاشی و حملاتشان ، کاری کنند که کسی جرات نکند از گذشته شان حرفی بزنند و اگر زدند هم آنها را تو هین گر معرفی کنند. اما باید بدانند که اگر بنا بود ما با این حرفها میدان را خالی کنیم ، نسخهاصلاحات آمریکایی پیچیده نمی شد.
  • [نعمت]
    حاج آقای رسایی ازسخنان روشنگرانه شما درمورد سران 8 سال اصلاحات لذت بردیم
  • [علی]
    باید از تمام ظرفیت ها مانند ایجاد اینگونه وبلاگ ها و حتی انتشار روزنامه ها به صورت یک سازمان دهی شده استفاده کرده و ابعاد مختلف خیانت های دوم خرداد را به مردم شناخت . از نطق شجاعانه و پرمغز شما کمال تشکر را دارم.مطمئنا آقای خاتمی در انتخابات 88 شکست خواهند خورد به فضل الهی و امیدوارم طومار دوم خرداد برای همیشه به زباله دان تاریخ برود.
  • [مجید]
    آقای رسایی عزیز! راهیافته محترم به مجلس. دستاوردهای درخشان شما و دولتتان در زمینه اقتصاد و سیاست و روابط بین الملل کاملا روشن است ما را نیز به خیر شما هیچگونه امیدی نیست ، پس خواهش میکنم شما و دولتتان هم شر مرسانید از آن روزی بیمناک هستم که شما، مردم و ایران بزرگ را فنای آرزوهای خاک خورده خود کنید. آقای عزیز! زندگی مردم و حیثیت ایران بوته آزمایش نظرپردازی های شما نیست. شما برای انقلاب کشورمان چه کردید؟ آیا فراموش کردید که بسیاری از افرادی که شما در یک نطق یک سویه و توهین آمیز، وابسته خواندید، انقلاب را به سرانجام رساندند. در آن زمان سخت شما و دولتتان کجا بود. و آیا میدانید اگر این افراد میخواستند و بر خلاف آنچه وظیفه و منطق امروزشان ایجاب میکند، عمل میکردند و موافق جریان آب شنا میکردند، هم اکنون در زمره قدرتمندترین سیاستمداران ایران بودند. کسانی که شما جرأت حرف زدن در موردشان را نداشتید. آیا شما جرات شنا در جهت مخالف آب را دارید؟ استدلال های شما در عمل سست، زبانتان آلوده به دشنام و عملکردتان توأم با فرصت طلبی است
  • [فرزند ایران]
    با سلام. جناب آقای رسایی این اولین باری است که چهره ی شما را رویت می کنم. نمی دانم اما آنگونه که بویش می آید دارد چهره ی روحانیت در ذهن جوانی چون من سیر ترمیم را سپری می کند. به عنوان شخصی که با اصلاحات بیشتر موافقم اما متن سخنرانیتان را کاملا تایید می کنم و خدا می داند که خویشتنداری به خرج دادید و گرنه می بایست کواکبیان و دیگر چاپلوسان را زیر پا له می کردید مخصوصا با آن قیافه های خوفناکشان که از هاشمی هم ترسناک ترند.
  • [رضا]
    شما با کدام سواد و لیاقت نماینده مجلس شده اید؟ بجز چاپلوسی و تملق؟
  • [احمد غلامی]
    بنام خدا و سلام جناب آقای رسایی. بارها دیده شده که حضرتعالی از چشمان پف کرده و سرخ شده رییس جمهور پیش سخن به میان می‌آورید و گمان می‌کنید که این موضوع دلیلی بر سخت‌کوشی دولت آقای احمدی‌نژاد و اهمال و سستی دولت آقای خاتمی است. برادر عزیز از کجا به این نتیجه رسیدید؟ آیا فکر نمی‌کنید که رییس جمهور یک ممکلت باید از وقت آزاد و استراحت خود در میان خانواده استفاده کند. اگر رییس جمهوری در ساعت غیر اداری در محیط خانوادگی بخواهد پاسی از شب بیدار بماند و در کنار اعضای خانواده‌اش شرایطی را برای گذران اوقاف فراغت استفاده کند کاری غیر شرعی، غیر اخلاقی یا غیر عرفی انجام داده است. به نظر شما اظهارنظر کردن در مورد گذران اوقات یک رییس جمهور در محیط خانوادگی کاری غیر اخلاقی نیست؟ مگر اول شخص این نظام در گرم فصل سال اوقاتی را برای استراحت در خارج از تهران نمی‌گذارند. آیا ما حق اعتراض و انتقاد نسبت به این مسئله را داریم؟ دوم اینکه چه کسی گفته اگر رییس جمهوری پاسی از شبی را برای دیدن فوتبال بیدار بماند گویی در تمام ایام سال به همین کار مشغول است و دیگر به فکر ملت محروم و ستمدیده نیست؟ دیگر اینکه از کجا معلوم، آقای احمدی‌نژاد رییس جمهور فوتبال‌دوست کشور شبی را برای دیدن فوتبال مورد علاقه‌اش به صبح نرساند؟ فوتبال نگاه کردن چه منافاتی با کار کردن دارد. آیا کسی که در نیمه شب فوتبال نگاه می‌کند یا با اهل بیتش می‌گذارند یا به نماز شب مشغول است در فردای آن روز توانی برای کار کردن و خدمت به محرومین ندارد؟ این حرف چه دلیلی و مبنای منطقی دارد که شما در هر نوشته و یادداشت و سخنرانی و مناظره‌ای که در نقد عملکرد دولت آقای خاتمی دارید از آن استفاده می‌کنید؟ خودتان از سادگی این سخن خنده‌تان نمی‌گیرد؟
  • [علی]
    از منظر آقای خاتمی نباید در مراسم حج به شیطان سنگ زد شاید مشکل شیطان با مذاکره حل شود. در رابطه با امریکا هم هر چه گفتند گفت چشم حتی گفتند انرژی هسته ای نداشته باشید گفت جلوی پخش خرما را هم می گیریم تا نه انرژی داشته باشد نه هسته
  • [mahdi]
    با عرض سلام خیلی عالی بود اگه فیلمش را بذارین رو اینترنت خیلی خوبه
  • [مهدی ]
    خداوند به حق خون پاک شهداءما را قدر دان نعمتهای بی شمارش قرار دهد وعاقلان میدانند چه کسی حریمها و حرمتها در زمان او به زیر سؤال رفت ومنکرات در جامعه به صورت علنی صورت پذیرفت که خود این مسئله باعث رواج هر بیشتر بی بندوباری ها گردید والسلام و علی من اتبع الهدی
  • [دوستدارایران وایرانی/منتظرظهور]
    جناب آقای رسایی باسلام نطق شجاعانه شمااین حقیرراکه جوانی ایرانی هستم به یادشهیدشیخ فضل الله نوری وشهیدمدرس انداخت. ازهتاکی هتاکان غربگراذره ای ناخرسند مشو،که مادرطول این سالها کاملا به شیوه های مدرن تخریبی اینان آشناشده وعادت کرده ایم. اینهابه قول شریعتی درفش آهنین خودرادرانبانی ازپنبه پنهان میکنندوبه قلب مخالفین نشانه می روند، ولی افسوس که حنای دنباله هاوسمپات های آمریکاواسرائیل دراین مملکت دیگررنگی ندارد. شمامگرچه گفتی که اینان اینگونه برآشفته اند؟مگرسخن شمابه غیرازتکرارسخنان شهیدشیخ فضل الله نوری بودکه می گفت: «آخرمقبول کدام احمق است که میرزاملکم ارمنی طرفداراسلام وعدل اسلام شده است؟! اف برآن اسلام که ملکم ارمنی وانگلیس ازآن حمایت کند!» آقای رسایی درتحلیل عملکردآقای خاتمی نبایدازبنیان های فکری ایشان به سادگی گذشت. ایشان دربنیان های فکری خویش ونگاهشان به مقولاتی مانندانسان،دین، آزادی،دموکراسی،مدرنیته،سنتهای دینی وایرانی ورابطه بین ساخت وعامل درساحت تفکردینی به یک خلوص وانسجام فکری نرسیده است ودراین وادی مذبذب وحیران است،لذااینگونه است که گاهی به نعل وگاهی به میخ میزند. البته این رادرپایان بگویم که نقدسخنان ایشان وعدم قبول رویکردسیلسی ایشان توسط این حقیرعلی رغم پلیدی ها وپلشتی هاورویکردهای سکولاریستی ومیدان دادن به اومانیستهاوغربگرایان به معنی برخی اززحمات نامبرده نیست ،اماباری چه توان کردکه ماازمعمارومعیارانقلاب خونین خویش( خمینی کبیر) آموخته ایم که فرهنگ اصل واساس است ودراین وادی زمینه کوچکترین انحرافی رانخواهیم داد
  • []
    متاسفم که حتی تو سایتت هم قلدرمابی و انتقاد منو سانسور کردی ولی خوب میفهمم چرا شاکی هستین شک ندارید که احمدی نژاد مفتضحانه به خاتمی می بازه و این شما رو به داد و قال انداخته
  • [ebrahim]
    با سلام. حرفهایتان را قبول دارم اما میشد انرا با لحن دیگری هم بیان کرد. اینگونه بیانات باعث مظلوم نمایی و ایجاد فضای روانی به نفع اصلاح طلبان موج سوار میگردد.
  • [م :فقیری]
    باید به این حقیقت پی برد خاتمی که هم لباس آقای رسایی است چه عملکر منفی داشته که مورد حمایت قرار نگرفته است.  آیت الله مصباح می فرمایند بعضی ها فقط شعار آژادی رامیدهند اما ما به آن عمل میکنیم. اینها که به دور خاتمی حلقه زده اند حالشان ووضعشان معلوم است غیر از آن کسانی که از کشور گریختند ومقیم آمریکا وانگلیس شدند.
  • []
    واقعا برای شما متاسفم. نمی دانم واقعا چه کسانی با جهالت خود به آدم هتاک و بی فکری مانند شما اجازه ورود به جایگاه مجلس را دادند که بتوانید به راحتی توهمات ذهنی خود را از این جایگاه به گوش همه رسانده و شخصیت پوچ و تفکرات مضمحل خود را به همگان نشان دهید. خاتمی محبوبتر از آن است که با وزوز مگسهایی چون شما محبوبیتش خدشه دار گردد.
  • [ناصر پهلوان زاده]
    خداوکیلی زمان آقای خاتمی کشور در التهاب بود وبیشترین اهانتها دراین هشت سال به مقدسات ونظام شد وخوشحالی دشمنان اسلام را در پی داشت وخودشان هم رسما اعلام کردن کشور هر 9روز با یک بحران روبروبود
  • [حسین]
    راستی برایم سوال شده که چرا رادیو فردا علیه نطق پیش از دستور جنابعالی موضع گرفته و از آقای خاتمی و میر حسین موسوی حمایت می کند ؟!
  • [منتقد روشن قلب...]
    خداوند از گناهان جنابعالی نگذرد که قلب ما را با این سخنان به درد آوردید...مطمئن باش تا روزی که زنده هستم نفرینت خواهم کرد چون نمی فهمی...خاک بر سر من که تو نماینده مجلس شدی...بی شرف
  • [یلدا]
    لطفا راجع به آقای خاتمی اینطور صحبت نکنید جناب آقای رسایی. وقتی خاتمی بود لااقل موقع رفتن تو خیابون ترس گشت های ارشاد هم به همه ی ترس های دخترانه مون اضافه نمیشد. ترس از امر به معروف و نهی از منکری که برای من این روزا مساوی شده با توهین و تحقیر. شما حتی لیاقت این رو ندارین که اسم خاتمی رو به زیون بیارید. آقای نماینده! ی محترم تو همین چهار سال بود که واسه اولین بار در این 20 سالی که از خدا عمر گرفتم از ایرانی بودن خودم شرمنده شدم. از اینکه مدافع نام کشور من توی دنیا کسیه که کمترین آگاهی رو از وضعیت جوونای مملکتش نداره. کسی که صحنه ی سیاست بین المللی رو با تریبون سفرهای استانی و دیدارهای مردمی اش یکی میدونه. آقای رسایی میشه واسه یک بار هم که شده برای اثبات حقانیت صحبت هاتون به حرفا و درددلای مردم استناد کنید و به واقعیت ها رجوع. نه به نطقای مقام معظم رهبری تون؟ اگه واقعا همونقدر که ادعاشو دارید انتقادپذیر هستید پس لطفا حرفای من رو پاک نکنید
  • []
    تو به 22 میلیون رأی دهنده ایرانی توهین کردی؛ و مطمئناً اسم تو امکان ندارد در نتیجه یک انتخابات آزاد از صندوق در بیاید. چرا حالا که با اینهمه دلار نفتی چنین گندی به مملکت زده اید، دست از شر رساندن بر نمی دارید. آن کسانی که اینقدر علیه شان جار و جنجال می کنی، مملکت رو با نفت 10 دلاری بالا کشیدن. فقط حرف مفت بلدید و گندکاری
  • [آزاده ]
    واقعا از ادبیات حامیان خاتمی تعجب می کنم ! در همین اظهار نظرات هم از آزادی بیان حرف میزنند و این که رسایی به خاتمی توهین کرده در حالی که خودشان بدترین توهین ها را کرده اند .
  • []
    کمتر نیاز به تحلیل است وقتی طرفین عبارات و کلماتشان تا این حد متفاوت است. از خودم میپرسم اگر پیغمبر در میان ما بود آیا استدلال و آرامش در کلام و سلوکش بود یا فحاشی و سینه چاک کردن؟
  • []
    درود بر خاتمی جناب رسایی عزیز دیگر نمی توان قایل به شخص بود بلکه این ایده و تیم همراه شخص است که یک کشور را اداره می کند نه چشمان قرمز رییس جمهور کاش اقای احمدی نیز فوتبال نگاه می کرد اما سنجیده سخن می گفت خدا حلالت کند
  • [سید محمد رضا رضوی]
    هر کس بر خدا تکیه کند خدا او را بس است
  • [ایرانی]
    حاج حمید خیلی خیلی عالی بود دل رهبر و شهدا را شاد کردی من هم با بانگ الله اکبر و قراردادن این نطق در وبلاگم عدالت نیوز adalaat.blogfa.com از شما و نطق حمایت کامل را اعلام نمودم
  • [الیاس]
    لطفا خفه شو آقای رسایی با شمایم وکیل الدوله . شما که باید بگویید با چهل و اندی سال چگونه پله های ترقی را یکی پس از دیگری درنوردیده ای تا شده ای وکیل الدوله. شما از چه دستمالی استفاده کرده اید. شنیده بودم شما آخوند هستید حالا شغل شریف صنعتگری را هم اضافه دارید اجرتان پیش سرورتان که دستمال از یزد برایتان می آورد و به شما می دهد محفوظ. با زهم افاضات نموده اید. باز برای اینکه گند کاری های دولت نهم را بپوشانید دست به دامان بوش شده اید. بابا شما دیگه کی هستید شما که در دامان بوش بوده اید گندش در آمده که در سال گذشته 4 بار مذاکره محرمانه داشته اید( لینک خبر). چرا دیگری را بوش وصل می کنید شما که جیره خوار امریکا هستید شهروندش را مشاور می نمایید و به پاس خدماتش برای یک سالش 337 میلیون بودجه در نظر می گیرید. ( لینک خبر) شما دیگر چرا از این افاضات می نمایید. البته اگر صنعتگر نبودید و دستمال به دست که این حد پیشرفت نداشتید. اقای رسایی یک خواهش دارم لطفا خفه شو. همین، اگر زر نزنی لال از دنیا نخواهی رفت. و اما شما اصولگرایان مجلس در دل خشنود نباشید که خاتمی را می کوبند روزی نوبت شما هم خواهد رسید اقایان حداد، توکلی و نادران. وای به حال شما که گوش به این اراجیف داده اید و لالمونی گرفته اید
  • [زجر کشیده]
    اول که برات متاسفم: دوم خودت خوب می دانی که مسئله عصر عاشورا زیر نظر چه کسانی و طیفی تایید و انجام شد. سوم به نظر من هیچ فرقی بین خودکشی و عملیات انتحاری وجود ندارد و تازه قبیح تر هم است چون تعدادی انسان بی گناه را هم به شهادت می رساند. چهارم بایستی ببینیم زیر عبای چه کسانی خرافات مخفی شده تا بوسیله آن اسلام زیب و عزیز را به صورت دیگری معنی کرده و به خورد مردم پاک و ساده ایران داد.ما هم فراموش نمی کنیم که مشاوران چه کسانی امریکایی هستند چه کسانی به انگلیس رفتند و برای انتخابات مذاکره کردند و چه کسانی با جعل مدرک به وزارت و مشاور(رحیمی) رئیس جمهور پوپولیسم شما رسیدند الان رئیس جمهور شما پناه 1 مشت کشور چپ بی دین شده اینو فراموش نکن بازم بگم اگر انسان با کمالاتی هستی تا همین جا با جوابت را در سایت بزار تا بقیه رو هم بگم راستی اینو میدونی که خسارتی که به جنگزده های حماس و حزب اله داده اید 1700 برابر بیشتر از جانبازان و جنگزد ه های عزیز و طن همیشه آریایی ما است؟ وا قعا می دونی؟ به خاتمی می بالم که اسمش برای تو امسال تو از مرگ بدتر و وحشتناک است. برات متاسفم اگر انتخابات آزاد بود الان کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟
  • []
    سلام ای ول خسته نباشید مدتها بود که تریبون مجلس از چنین صحبتهایی که حرف دل بسیاری از مردم مومن این کشور است خالی بود. خدا اجرت بده یا علی
  • [حبیب]
    آقای رسایی شما غصه چه چیزی را می خورید؟آیا با آمدن خاتمی می ترسید میدان برای افراد هتاک و بی بند و باری چون شما خالی شود؟شما برای این ملت چه کرده اید حز خیانت؟شما و دولت نهم چه فرصتها را که از دست دادید و چه سرمایه ها که معلوم نیست در این سه ساله کجا رفت؟چه کسی به تو و امثال تو حق داده که به دیگران اهانت کنی؟چرا فکر می کنی ریس جمهور یک مملکت باید 24 ساعته کار کند؟ مگر او حمار است؟ ریس جمهور باید فکر کند نه خر کاری نتیجه این خر کاری فرصتهای بر باد رفته و سعی و خطاهایی است این سه و نیم سال شاهدش بودیم آقای رسایی از جهالت و حماقت بیرون بیایید و خود را به خواب نزنید
  • [احمد]
    خداییش جناب رسایی اگر خاتمی بیاید و با رای بالایی رئیس جمهور بشود چه جوابی به مردم خواهی داد؟ خوب می دانی که خاتمی محبوبترین شخصیت سیاسی کشور است پس این لحن صحبت از سوی شما چه چیز را نشان می دهد؟

كميسيون و صحن علني

(صحن علنی) وقتی باهنر ثابت می کند پارلمان تاریست است [88/11/9] [4 نظر]
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی که در غیاب لاریجانی به کرسی ریاست مجلس تکیه زده بود با بی اعتنایی به پافشاری حمید رسایی نماینده تهران در بیان اخطار قانون اساسی در واکنش به اعتراض رسایی که گفت : " شما قانون را رعایت نمی کنید و هر کاری را که دوست دارید انجام می دهید." پاسخ داد:
(صحن علنی) دستگاه قضایی به جای کیهان با فراری لندن برخورد کند [88/11/4]
متاسفانه شاهدیم در این جهت هیچ اقدامی صورت نگرفته و این افراد که خود از نظر ملت، نخبگان و مجلس متهم هستند از روزنامه‌ها‌یی چون کیهان، وطن امروز و ایران که به حق در این ایام به روشنگری پرداختند شکایت کردند و دستگاه قضایی نیز مسئولین این روزنامه‌ها را احضار کرده است.
(صحن علنی) اعتراض رسایی به اقدام غیر قانونی هیات رییسه [88/10/26]
حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح قطع ارتباط کامل جمهوری اسلامی ایران با دولت انگلیس به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از سوی هیئت رییسه انتقاد و آن را نقض آیین نامه داخلی دانست.
(صحن علنی) اقدام مشکوک دانشگاه آزاد با تذکر رسایی ناکام ماند [88/10/22] [1 نظر]
در نطق مهم رسایی مطرح شد : آقای هاشمی با این تناقضات شما چه کنیم ؟ [88/10/22] [53 نظر]
آقای هاشمی شما در حالی درباره اقدام جامعه مدرسین که بر اساس وظیفه ذاتی و انقلابی اش بوده ، به فاصله یک روز اظهار نظر کرده و آن را زیر سئوال برده اید که به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری درباره حوادث کودتای روز عاشورا سکوت کرده اید؟!
(صحن علنی) انتقاد رسایی از مقاله ضد فلسطینی نشریه محتشمی و صدای کلفت کواکبیان [88/10/1] [1 نظر]
این نماینده اصولگرا تاکید کرد: چنین مواضعی گفته یک طیف اقلیتی در جامعه است که چنین تفکراتی دارند. رسایی این افراد را شکست خوردگان و ورشکستگان سیاسی عنوان کرد و گفت: این جمع اقلیت از مواضع دیروز خود برگشته‌اند. وی یادآور شد: آقای محتشمی چرا با دستی که در راه فلسطین قطع شده، به گوش فلسطینی‌ها سیلی می‌زنید؟
تذکر نمایندگان تهران : مسؤلین قطار شهری (مترو) باید پاسخگوی نارضایتی های اخیر مردم باشند. [88/8/27]
جمعی از نمایندگان حوزه انتخابیه تهران در مجلس شورای اسلامی با توجه به اتفاقات اخیر در وضعیت خدمترسانی قطار شهری (مترو) و نارضایتی شهرو ندان از عملکرد دستندرکاران آن ،خواستار رسیدگی عاجل وزیر کشور به این موضوع شدند.
تذکر رسایی به وزیر دادگستری: مجرم فراری قابل عفو نیست [88/8/27]
حمید رسایی نماینده مردم تهران ،ری،شمیرانات و اسلامشهر در تذکری آیین نامه ای از وزیر دادگستری خواست از پیشنهاد عفو مجرم فراری جلوگیری کند.
(صحن علنی) انتقاد رسایی از موضعگیری لاریجانی در باره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی [88/8/27]
نماینده تهران در مجلس نسبت به موضعگیری علی لاریجانی در قبال مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد و به وی توصیه کرد حرمت قانون را نگه دارد.
طی حمکی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی حمید رسایی عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی شد [88/8/26]
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی بر اساس تصمیم این کمیسیون و حکم رییس مجلس به عضویت هیات ...
12345